lekker rustige week, ook eens fijn!

18 april 2016

Hi!

Deze week heb ik maar twee dagen stage gelopen, op maandag en dinsdag. Ik denk dat de vermoeidheid van de vakantie er nu pas uit is gekomen en ik ben twee dagen goed ziek geweest en nu nog steeds niet top fit. Dat was ook de reden om het dit weekend rustig aan te doen.

Donderdag hebben Lara, Constance, Elke en ik paardgereden. Hier keek ik al de hele week naar uit en ondanks mijn buikpijn heb ik toch besloten om te gaan. Als ik niet goed in orde ben in Nederland en ik ga paardrijden, voel ik mij altijd beter dus vandaar dat ik ben gegaan. De paarden stonden al opgezadeld in de stallen en ik reed op Shazze, een voormalig redpaard. De reden waarom ik op haar mocht was omdat zij een pittig paardje zou zijn en ik de enige gevorderde ruiter. Het was ook wel echt een pittig ding hoor, beetje te vergelijken met mijn eigen pony! Het was een erg mooie rit en de omgeving was om te genieten. Ik mis Sunny en om haar te rijden dus van deze rit op Shazze werd ik erg vrolijk en genoot ik van. Ik ga sowieso nog terug om nog een keer te rijden!

Vrijdag hebben wij lekker aan het strand gelegen en niet veel gedaan. ’s Avonds zijn wij met de hele groep naar de Biergarten gegaan en hebben daar gegeten en gezellig gezeten. De groep kwam bij ons thuis maar ik was erg moe dus ben eerder naar bed gegaan.

Zaterdagochtend werd ik door Angela wakker gebeld of ik mee wilde met een wijnproeverij. Lara en zij waren het proberen te regelen alleen het was niet gelukt. Alles zat vol dus besloten wij om gewoon naar Stellenbosch te rijden en op het terras te zitten. Het hostel was al geboekt en de helft van de groep ging mee en de andere helft bleef thuis. Wij hebben geen wijnproeverij gedaan maar wel een gezellige dag gehad. Heel luxe was ook het hostel, wij hadden een kamer voor alleen onze groep! Altijd fijn wanneer je laat thuis komt en je niet met iemand rekening hoeft te houden qua geluid.

Zondag zouden wij een hike gaan doen alleen voor het park waar wij wilden lopen moesten wij reserveren en dit was niet gebeurd dus konden wij de hike niet lopen. Daarom besloten wij om naar bluerock te gaan, een waterpark, en daar lekker te niksen. Normaal gaan wij naar Gordons bay en nu wilden wij wat anders. Je kon van een cliff springen en waterskiën of gewoon lekker zonnen. Ik heb niet van de cliff gesprongen. 10 keer liever van een brug van 216 meter dan van een rots haha.

Een erg korte blog deze keer maar er is ook niet bijzonder veel gebeurd. Bedankt voor het lezen en tot de volgende!

1. Kees Jan:
    18 april 2016
    Hallo Shari,
    Ik zou graag toch eens meer willen lezen van je activiteiten op school en wat je allemaal leert (of juist niet). Dat is nu alweer een tijdje gelden dat je daar wat over geschreven hebt.
    Groetjes,
    Kees-Jan